معرفی مؤسسه

شرایط اقتصادی بغرنجِ کنونی، به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار، رنج و محنت را در حوزه‌ی درمان، معیشت، تحصیل و رفاه، برای مستمندان دو چندان کرده است. در این میان، تلاش برای امدادرسانی به اقشار محروم و آسیب‌پذیر با حفظ کرامت انسانیِ آن‌ها، همواره جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های خیّرین و شهروندان نیکوکار بوده است. به همین منظور «مؤسسه‌‌ی خیریه پیام‌آوران تسکین مِهر شیراز» با حمایتِ خیّرینِ متعهّد به ارزش‌های اخلاقی و انسانی، و همراهیِ هموطنان نیکوکار و هم‌افزایی مؤسسات همسو، در جهت حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر، اقدام به جمع‌آوری و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی نموده که امید است برآیند این همّتِ عمومی، موجب التیامِ درد و آلام اقشار محروم و آسیب‌پذیر گردد.

خدمات مؤسسه

حمایت‌های درمانی

به حمایت‌‌هایی مانند تامین هزینه‌های درمان، اسکان بیماران، اهدای تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی، راهنمایی بیماران و ارائه‌ی مشاوره‌های درمانی به آن‌ها گفته می‌شود که توسط مؤسسه، به مددجویان ارائه می‌گردد.

حمایت‌های معیشتی

به حمایت‌هایی که برای امرار معاش از قبیل تامین مواد غذایی، پرداخت مستمری، پوشاک گفته می‌شود که توسط مؤسسه، به مددجویان ارائه می‌گردد.

حمایت‌های تحصیلی

به حمایت‌هایی از قبیلِ تامین زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان برای ادامه‌ی تحصیل گفته می‌شود که توسط مؤسسه، به مددجویان ارائه می‌گردد.

حمایت‌های رفاهی

به حمایت‌هایی مانند ساخت یا بازسازی منازل مسکونی و اهدای لوازم خانگی گفته می‌شود که توسط مؤسسه، به مددجویان -به ویژه هنگام حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی- ارائه می‌گردد.

واریز کمک‌های مالی برای‌ مؤسسه

شماره حساب:

0000-7380-72812

شماره کارت:

5859-8370-0754-9682

شماره شبا:

IR-64018-00000-00000-73807-2812

ارتباط با مؤسسه

آدرس:

شیراز، ترمینال کاراندیش، خیابان علی‌ابن‌حمزه، کوچه ۲، پلاک ۲۵

شماره تماس:

۰۹۱۷۶۰۰۶۶۹۱

واتساپ:

۰۹۱۷۶۰۰۶۶۹۱

تلگرام:

taskinshiraz@

اینستاگرام:

taskinshirazz@